zondag 17 november 2013


De finale!


 

Finale: Eindstrijd, eindwedstrijd; Slotstuk. (Bron: www.complete-encyclopedie.nl)


 
 
Het zit er op.
Mijn deelname aan de miss beauty verkiezing 2013! En wat heb ik genoten. Van begin tot einde. Maar vooral zo geweldig veel genoten tijdens de finale gisteravond. Wat een sfeer, enthousiasme, gedrevenheid en support heb ik gisteravond ervaren. Het was in een woord geweldig!



Om half vijf waren we present.
Eerst nog eenmaal alle rondes geoefend. Even voelen hoe het echte podium loopt. Alvast een beetje sfeer proeven en nog wat eten. Daarna door naar kapsalon kreatief. Voor haar en visagie. Wat een kanjers werken daar. Ondanks dat we de laatste van de dag waren, een en al enthousiasme en creativiteit.  Ben als huisvrouw naar binnen gegaan en als glamour model naar buiten gekomen! Onvoorstelbaar.

 
Half negen begon de finale show. Achter de coulissen was de sfeer in de zaal voelbaar. En dat voelde super! Elke miss werd door het publiek aangemoedigd. Stuk voor stuk kwamen ze enthousiast van het podium af. Zo zenuwachtig als ik voor de casting was, vandaag geen spoortje zenuwen merkbaar. Nou ja, iets drukker dan normaal en met koude handen, maar vol enthousiasme ben ik het podium opgegaan. En wat was het geweldig!! De warmte van de zaal was letterlijk, maar ook emotioneel voelbaar.

 
Vrije tijds ronde, bikini en gala.
Van alle rondes heb ik genoten. En dan is het wachten op de uitslag. Het is als deelnemer erg moeilijk in te schatten hoe je kansen liggen. Je ziet weinig van de loopjes van de andere deelneemsters. Maar tijdens de finale show vallen ook alle puzzel stukjes backstage op zijn plaats. En zie je de mede kandidaten allemaal groeien in hun rol van miss. En vanuit onverwachte hoek zie je dames groeien, sommige meiden hebben het zwaar onder hun zenuwen en andere missen zie je vooral genieten.

 
 
En dan, de uitslag.
De publieksprijs is voor......Yvonne Dijkstra! Geweldig. Bedankt allemaal voor jullie support! Misschien wel een van de mooiste prijzen voor mij om te winnen. Onzeker over het wel of niet deelnemen, bang voor negatieve reacties vanuit mijn omgeving, blijk ik gesteund te worden door een grote groep "fans". Beter had het niet gekund.   

 
 
 
 

En hoe nu verder? Nou gewoon, doorgaan daar waar we al mee bezig waren. Maar bovenal genieten van mijn gezin die mij in deze periode gesteund heeft. En met het eindigen van de miss beauty verkiezing 2013, eindigt ook mijn blog. Met veel plezier heb ik jullie deelgenoot gemaakt van mijn voorbereidingen en deelname. Bedankt allemaal voor dit warme bad waarin ik terecht ben gekomen. En eerlijk is eerlijk, het smaakt een klein beetje naar meer. Dus wie weet, ooit....



 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten