dinsdag 1 oktober 2013

Welkom!!

Welkom op mijn blogspot!!

De titel verraadt al een beetje waarom ik deze blog voor jullie zal bijhouden.

16 november as doe ik mee met de miss Queen of the north verkiezing. Dit is een miss verkiezing waarbij het niet alleen gaat om je uiterlijk en maatje 34. Het gaat hierbij om je uitstraling, persoonlijkheid en presentatie. Kortom, hier kan ik aan mee doen.

Want maatje 34 heb ik niet (nooit gehad trouwens) en uitstraling en persoonlijkheid heb ik dan weer wel. En presenteren...dat kun je leren....Hoop ik...

De komende weken zal ik mijn weg naar de catwalk hier beschrijven voor jullie. Hopelijk vindt je het leuk om mij te volgen en evt te komen suporten bij de miss verkiezing!!

Voor meer informatie over de miss verkiezing kun je terecht op: www.miss-beauty.nl

Groetjes Yvonne Dijkstra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten