woensdag 16 oktober 2013


Winkelen

 
Winkelen: Winkels bezoeken om rond te kijken en dingen te kopen (Bron: www.muiswerk.nl)

 
 

De eerste outfit is binnen.
Tijdens de finale lopen we 3 rondes: Vrijetijdskleding, Bikini / strandmode en Galakleding. Dus op naar Groningen. Samen met manlief afgelopen zaterdag richting de stad. Ja, ik ben gelukkig getrouwd met een man die winkelen ook leuk vindt. Althans, als het maar doelgericht en productief is.

 
Doelgericht was het.
Het doel was: kleding voor de vrijetijds ronde en productief was het uiteindelijk ook. Nadat we voor mijn man goed geslaagd waren met nieuwe kleding voor komende winter, op zoek naar de outfit voor de 1e ronde. Net als voor de casting had ik besloten voor een broek te gaan. Maar wederom, vele broeken te kort... Uiteindelijk toch een broek met de juiste lengte gevonden. Direct maar 2 gekocht!

 

Alleen met een broek was ik er natuurlijk nog niet, dus op zoek naar dat ene setje wat stoer is, glamour uitstraalt, lekker zit en mij goed staat! Langzamer hand nam de productiviteit wat af en hadden we vruchteloos vele winkels doorzocht. Uiteindelijk een leuk shirt gevonden. Wel met grote print dus enige twijfel! Maar toch gekocht (doe hem wel aan naar het werk). Verder winkelen maar. Ondertussen truitje nummer 2 gescoord en mee in de tas (er staat een grote tekst op, dus ook hier twijfels bij). Manlief  vond dat ik de lat voor dat ultieme setje wel erg hoog gelegd had, dus begon enige tekens van verveeldheid te tonen. Maar een leuke bijkomstigheid van winkelen is, de gratis workout die je krijgt. Uit onderzoek blijkt namelijk dat mensen die de hele dag staan of lopen, het meeste vet verbranden...

 
Maar de aanhouder wint!
Aan het einde van de middag, terwijl door mijn man de zithoek in de winkel getest werd, is het mij gelukt een leuk shirt met jasje te scoren. Maar dan: met ketting, of sjaal, of gewoon zonder... Die keuze kan ik thuis nog maken, want ketting en sjaal ook maar gekocht. Terwijl ik afreken begeeft mijn man zich naar buiten met al onze tassen. Eenmaal buiten gekomen moet ik erg lachen. Voor de winkel staan 6 mannen met allemaal tassen naast hun voeten. Mijn man is dus niet de enigste die aan het einde van een dag winkelen er wel klaar mee is...

 
Al met al een zeer geslaagde dag
Thuisgekomen met tassen vol, armen die 10 cm langer zijn van het sjouwen en meerdere combinaties rijker, denk ik dat ik klaar ben voor de 1e ronde. Maar bij twijfel kan ik altijd nog een keer gaan winkelen...
 
 


 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten